Tuesday, March 2, 2010

::Saya Nak Syok Sendiri::



Saya...
Wanie-san..
Mempunyai...
  • Ketinggian:152cm
  • Berat:36.5kg
  • Cara pemakanan : Makan sikit2 tapi banyak kali
  • Org cakap...[bukan saya cakap] Badan saya dah size model...Tangan saya kwn saya ckp panjang..Jari jemari saya jugak panjang..Kalau nak tampo org berbekas sampai terlebh2 lagi...Kasut saya size 7 kdg2 size 8.Kepala saya juga besar..wakaka Tapi saya tak cukup inci...Huhu so..Kalau saya tinggi saya memang boleh jadi model kan?Hahahaha <---statment berani mati..Okey..Saya terjun dalam sungai terus!

HEHEHE
Ah!saya mmg pendek okey!Saya tak tinggi!Saya tak perasan pon saya tak tinggi...Saya tak kisah pon jadi pendek...Ayah saya penah kelentong nak masuk muzium cakap umor saya baru sekolah rendah darjah 6.Padahal waktu tu saya dah form 4 xsilap..Muahahaha

Saya boleh kawan dengan kazen saya yang darjah 4 sebab org tak tahu saya dah masuk U.lalala


Kat rumah saya bukan saya je pendek.Ada lagi..Ucena...dia lagi pendek..Tapi makan byk..Berat 39kg..Saya pelik..saya rasa perot dia byk cacing kot.Sebab tula dia xberat2..Oh ye...Kat bilik saya dikenali sebagai org putih kerana kulit saya putih melepak..Org Australia katakan..<---Sila percaya!!haha

Masa saya first time jumpe blogger si CIK CUMEY BONGEK tu..Dia dengan slumber cakap..."Hahahahaha awak ni pendek rupenye..." Saya pon "Hahahahaha kurang ajo ko!" opsss...lalalala Pastu...second time jumpe mase nak pergi i-city tu..Die pergi ajak adik dia si Aie...Aku pikirkan Aie tu mulotnya sopan la jugakk..Tapi sejibon perangai cam kakaknya!Dia panggil aku BONZAI!Budus!! Dan..Si Siv telah memberi nama singkat ku kepada BONBON...APa jadah wei!!!!Ah!Tau la korg jeles nengok aku chumel...Aku kan baek...Aduhai sayang...lalala

Pic di I-CITY dengan blogger ngokngek Kepala Kemek!



Saya anak kedua tau..Bukan anak last..Tapi adik yang last iaitu Si Azza bonget mempunyai ketinggian melampau!
Ni ialah adik saya..Bukan abg saya tau..Ni adik lelaki saya...Saya tahu dia tinggi...;(


Tapi...saya bukan saja dibuli oleh blogger...Saya juga di buli oleh En. Pjg...Beliau memanggil saya budak otai..Kadang2 budak kedek2...Dia memerli saya...Saya tahu la saya chumel..Aduhai sayang..Perasan lagi...Hahaha Beliau mempunyai ketinggian 180cm..Dekat 30cm berbeda dengan saya..Tapi itu tidak mengapa...Percintaan tidak mengenal ketinggian...muahahahaha

Saya tahu kepala saya besar!!

Saya sudah pakai heel tapi masih nampak comel..Opss....Pendek..hihi


Dah2!!Enough!!!Stop it!!! Saya nak pergi memasak..

Pensil/Surat:Aku punya blog::Aku punya suka..So...Saya boleh menjadi perasan di blog saya jela...wakakaka








31 comments:

hanie said...

xpe..
kamu tetap adik akak yg paling chantek... <--- silalah percaya dgn kata2 dusta ku itu..

hahahaha.. :P

hanie said...

eh..1st??

hanie said...

wahh..bkn snang nk dpt 1st kat blog selebriti nih..
teruja nih..

hahahaha..







....keji kan? :P

BEN ASHAARI said...

ya betui....sendiri punya blog..sendiri punya sukeee..eheheh....cool..

YobSumo said...

hahhaha. hai model. hai figure model, hai tangan model, hai jari model.


sayang tinggi je tak model.


hehe.

iera said...

Kurus+rendah=kecil molek... (Betol ke? Huhu...rse2nye dh btol kor...hehe).

Adus...beze sgt2 ngn en.pnjg...

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

aiyaaaaaaaa
tinggi kamu 152
kamu tau tinggi kite bape?
uwaaaaaaaaaaaaaa
149cm tau x...
nak nanges..
kite lg bonzai la cmni

sI tEDI said...

kenapa berat kau, aku rasa 3-4 kali ganda kurang dari aku??

ini tidak adil!!!!

Aujinz said...

wanie-sang yang kecik molek..

bior ler orang nak kate ape..
janji...havoc!!!

Husna Hadzarami said...

alalalaaa..
halusnya sebelah cik abg :P
takpe2, orang badan kecik2 ni awet muda tau!
jeles2..

jee yunus said...

36 kg jer..amik la daging lebih jee ni..:>

Wanie-san said...

hanie:
sy memang sentiasa percaya dengan kata2 kak hanie...ia lahir ikhlas dari hati kan?kan?wakaka

hanie:
eh..kak hanie lagi..2nd la..td je 1st..hahaha

hanie:
panggg!!amboi!!wat dajal kat blog ai ye...huhuhu

BEN ASHAARI:
hehehe nak ckp ape..nak tulis ape...sendiri punya suke sendiri yg tanggung..hihi

YobSumo:
ehem..nak sain??ai kan supermodel katik!wakakakaka

eh yob la..pekabo??lamo dok jmpe!?wakaka

iera :
hahaha same la jugok dgn iera..kecik molek..2la berbeza giler2 dgn en.pjg..huhu

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ :
hahahahaha yes!!ada lg rendah!wakakaka lya suke pkai heel..so xnampak la rendah..wani xsuke pkai heel sgt...
lyaa bonzai rendang la..hihi

sI tEDI:
opsss...salah kan my body lor....hahaha berat tidak menjaminkan apa2...hihi

Aujinz:
oooyeehhh!!havoc la ai!!pemes plok rase..wakakaka

Husna Hadzarami :
awek mudo?hihi tp kalo muko tuo xdok nye awek mudo..huhuhu org tinggi la best..xkne buli..hihihi

jee yunus:
nak tinggi jee..xnak daging jee..hihihi

peja said...

ternyata ko takat ketiak aku je..hahaha


hi kak wani-sanG

fndrocka said...

aku dari dulu memg anti dgn org tgn pnjang..geram..rasa nak cabuit tgn dia..nak pukul

tangan panjang yg simpulan bahasa tu k.huhu

kecik2 rendah2 senang nak mencilok dlm lrt.komuter...nak tidur pun senang kat mana...nak masuk dlm beg pun senang..kalau nak balik kampung bungkus dlm kotak je..

Mieza vs Rory said...

tinggi siot en pnjg...mmg aku x nk brdri sebelah die...trse kekurengan diriku ini...hehehee

tembikai kuning said...

aku adik lelaki?
hebat lah kak bonbon!
;p

iera said...

wanie...iera xdok lah kecik molek sgt.. Tinggi iera dlm 158cm.. Lgi tnggi dr wanie...lalala. Yg pntg Iera lgi gemok dr wanie. hehe.

ber_u_wang said...

thanks guide uncle ke food court tempohari

cik CumeY said...

lalalala...

alahai cik bonbon..

jangan tacing tau! even thou you bonzai...ai lap you bery the much okay??

ko kecik...model wat??

model kanak2...larikkkkkkkkkkkkk

Moon BlooDy Spell said...

yunk.... aku......aku.....aku......

huhhuhuhuhuuh..
baru tahu kau chumel..
takpe.. rendah2 pun berbaloi ape leh masuk ikut harga knak2..
kamu cumel.. dicici mr.panjang..

jgn rasa itu kekurangan ok!!!
kau tetap cantik..

ehem2.. hensem abg baju kaler hijau.. bukan pakwe kita ke tu

Wanie-san said...

peja:
ah!bla r ko peja!ak sekeh mu!

fndrocka:
Hahhahahaha ak tangan pjg bukan mencuri la..ko ni sengal btl!hihihi
sengal la ko ni!bab bungkus dlm kotak 2 agak kurang ajo gak lor!muahaha

Mieza vs Rory:
ah!ko diri je sebelah die..ko bajet ko tinggi sudeh..lalala

tembikai kuning:
hai adik lelaki...rase nak tembk2 je adik lelaki ni...[bengonggg!!]

iera :
ahala...iera lg tinggi dri wani..xpe2...hahaha al..berat iera sesuai dgn tinggi iera..hihi

ber_u_wang:
owh..xda hal la uncle..pape pon...nice 2 meet u uncle wpon sekejp je dpt bork2...

cik CumeY:
cis!sompat lg mengutuk ai tau!!!
ah!!u mmg!!!xsah kalau xpanggil ai pendek!menci u!muah!muah!

Moon BlooDy Spell :
jgn tertipu dgn gambo ye..muke ai nampok beso..so..org pikir ai ni tinggi..padahal pendek!hahaha baju size junior...aish..pasrah je..hihi

aip!aip!!itu baju ijau ai punya ok!muahaha

Rara said...

hye c pndek..ehh2,chumel! hehe :)

Razman said...

aku taknak panggil ko pendek. gila kejam. aku panggil kau dwarf boleh?

deekkyy said...

kunjngi blog ku ya....happy blogging

cikTi said...

cik wanie,.


ahau,,aww,.,
org rendah lmbat tua,.
ingt tuuu,.,.

berbahagialah dgn kerendahan anda..sbb cikti pon x brapa nk tnggi jgk,.
renek2 ajooo,.,


tp en.pjg blh tahan jgk pjgnya,.
mka pon agk berupa,.

Lifesaver said...

erk...aku terkelu..tak leh cakap apa2..nnt takut anak aku kenan kat ko dik..hahhaa

avid gunner said...

ada paras bahu aku je ni..keh keh..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ringannyaaaaaaaaaaaaaaaa ko beib !

erine roslan said...

aku suke ko pendek sbb aku selalu akn nampak tinggi bile jalan dengan ko. yes! yes! i like =))

izzad b* said...

eh mcm penah p jer tempt 2, student uitm ka?ahahah
btw, bersyukur dgn ape yg ade...

Wanie-san said...

Razman:
bongok ko man!aku jirus ko dengan asid!

deekkyy:
okeh..thanx visit my blog..

cikTi:
rasanya..Cikti lagi tinggi dari wani kan??hihi memang bahagia pon dengan ketingian yang telah dikurniakan...=]

Lifesaver:
owh..bf saya dalam poyut puan capa 2 ye??sy sungguh sabar menanti kelahirannya..wakaka

avid gunner :
hahaha xpe..ak tinggi dengan budi perketi..lala

miss lolly a.k.a luvfareda:
ringan?ringan macam kapas ka??wakaka

erine roslan:
sengal ko papan aka jerangkung!belagak dengan aku!ak kerat kaki ko!

izzad b*:
aha..student uitm...ala..tempat 2 kan pemes kat shah alam ni..hihihi