Monday, July 19, 2010

::I Miss To.....::


Kalau kita ada someone yang kita sayang, kita cinta, kita rindu, kita suka.... Susah untuk kita mencari seseorg yang lain untuk menganti tempat nya.

Kalau kita setia dan dia setia, kita ketemu KEBAHAGIAN.
Kalau kita setia dan dia berpaling tadah kita ketemu KESAKITAN.
Kalau kita tidak setia dan dia setia kita ketemu KEKESALAN.

Tapi, saya rindu dia.

1) Saya rindu untuk cakap "Hai morning!Buat ape?Dah breakfast?"
2) Saya rindu untuk terima msg "Oit budak kedek2 buat ape!??"
3) Saya rindu untuk dia msg "Awak lah perempuan terakhir di hati saya"
4) Saya rindu untuk terima wish birthday panjang2 dari dia.
5) Saya rindu untuk dengar dia cakap "Saya malas nak cari perempuan lain.Saya nak fokus study."
6) Saya rindu untuk tahu hati saya milik dia.
7) Saya rindu untuk ketawa bila dia bercakap tukar2 suara pelakon.
8) Saya rindu untuk dia call saya cakap rindu saya.
9) Saya rindu untuk dia dtg depan rumah ajak keluar.
10) Saya rindu untuk menjadi pendengar yang setia.



Photobucket
I MISS U. Serious.T_T

Pensil/Surat:Tetibe entry Jiwang..Sob..Sob..



17 comments:

iQa~ said...

Sy juga... Sy juga rindu setiap kebiasaan itu...

TAPI adekah dia tahu??????? (>.<)

@juera said...

ak pn miss my BF..ak nk dia dtg umah jemput ak kuar lg dan lg dan lg..tpi bila tah??ssh kn cinta long distance ni..hmm

iera said...

iera pon rndu gak camtu.. Tp...tau ke dia? Myb bgi laki, as long as kte tau dia sygkan kita...dh ckp kot. dia xpyh ssh nk msg/call kte.....

Husna Hadzarami said...

ehem.
jiwang nampak hari ni cik adik :P
mesti tengah gaduh ni.
heh heh sedap2 je conclude sebarang.

take care~

ber_u_wang said...

uncle rindu nak gelak wanie..

jee yunus said...

i miss my bf too..;)

Ann said...

ooo jiwang eh..hehe

saya_arief said...

mau rindu jugak..
haha.

Killer_Chan said...

aku rindu parents aku. hehe

syaf said...

aku perlukan tisu

Wanie-san said...

iQa~:
2la..dia xtahu...sob sob sob

@juera:
2la...cinta jrk jauh perlukan kesetiaan yg tinggi...:(

iera :
aha...lelaki mcm tu..sbb tula wani kdg2 ikot jela..mls nak msg kol die...die msg baru reply...i'll be want he want but not what i want..:)

Husna Hadzarami:
hahahaha xgaduh pun kak husna..juz bengang je...kak husna dah nak kawen..tak pe la..huhuhu

ber_u_wang:
hehehe ada msa kite jmpe ye uncle..ajak cc siv skali..:)

jee yunus :
jee kan slalu jmpe die..mesti hilang la kerinduan tu nnt..:)

Ann:
tetibe rasa nak jiwang..hahaha

saya_arief :
rindu pada Allah lebh afhdal..hihi

Killer_Chan:
boleh caye ke???hahaha

syaf:
aku ada byk..tpi tisu cap watson jela..huhu

syue said...

loh che wani.knape?korg jauh k?huhuhul..aii,p ja jumpa mau jauh punn..ecewahs =b

Wanie-san said...

sue:
jau la yang!!kat penang tu!!!jenuh la mau pergi sana...mcm mana mau jumpe..sob sob sob

syaf said...

watson saje...itew yg ko ade...cis


hehehe

~ceRRy beRRy~ said...

sy pn rindu sume2 tuh jugak! =)))

hiro said...

sila rndu gua.

hans said...

banyak betul rindu2an ekau yer
haha


cuba ekau bagi pandangan sikit jika ekau berada ditempat orang2 nih

P/S : Entry 18 Tahun Ke Atas Sahaja : Tiba - Tiba Rasa Takut Mahu Menggunakan Tandas Awam!