Sunday, May 6, 2012

::Dua Budak Gemok::

Bismilahirahmanirahim.....
Dalam beberapa harini aku tak gaduh dengan Fizi! Suka?Harus la...Kalau gaduh aku rasa fedup gila! Nak buat ape pun BENC! hoho Sekarang lebih berhati-hati dengan dia. Jangan cuba mencari sesuatu yang boleh membuatkan suatu pergaduhan itu terjadi! Bila dia semak kita just bagi kata-kata semangat je sikit-sikit. Pastu biar dia rest. Jangan banyak tanya nanti nahas kau! Hahaha  Sekarang dia sakit lidah, tak boleh bercakap sangat tetapi boleh bahan aku! Dari mula-mula couple sampaila sekarang pantang silap taip message or chat je diamesti bahan aku! Grhhhh!

Sebenarnya bukan aku sahaja yang dah berisi tapi Fizi pun sama. Aku suka dengan berat sekarang. Biar orang cakap aku gemuk pun tapi aku happy! Cuba aku tak suka part buncit sikit! Dulu tak buncit pun... Ni jadi buncit sebab time praktikal dulu pas makan je terus meniarap! tak sampai 2 bulan amal macam tu tak pasal-pasal buncit sampai sekarang! Geram tul! Nak kempiskan balik bukan mudah! Sekarang nekad nak aerobik tiap-tiap hari. Time cuti haritu tergendala sebab laptop lama tak ada sound!Sound rosak. Laptop baru ni Fizi hadiahkan speaker lagi! Memang semangat la nak gegarkan Parit King ni! Hahaha Fizi pun berisi sebab jumpa dia aritu dia dah buncit! Tengok dia futsal! Padan muka! Bak kata ayah aku " Mu buncit sebab sokmo kata ke ayoh buncit!" Sama macam fizi jugak! dia cakap aku buncit, tu la dia buncit balikkkk! Keh keh keh Sekarang pun tak ada la nampak Fizi tu bongkok sangat. Dulu nampak la juga sikit. Bagus juga tu! Dia belagak dengan aku cakap dia tak akan gemok, ambik kau! Tak payah tunggu kahwin dah bunciiiit!!!llalalala


No comments: