Thursday, May 3, 2012

Sentap Mak Tengok!

Bismillahirahmanirahim...
Hari ni nak kata huru hara tu tak juga tapi semalam memang huru hara habis! Gila boleh di buatnya.. Cuti Hari Buruh tapi hidup aku ibarat bekerja seperti buruh! Mana taknya..Ayah aku ajak anak buah dia datang lunch kat rumah. Kebetulan ajak Kak Dila juga. Aku suka Kak Dila datang sebab aku suka main dengan anak-anak dia walaupun sometimes sombong gila!kecik-kecik dah sombong! geget baru tahu!Tapi taktik kena tererrrr.... Umpan diorang dengan games! Ambik kau!Siap si Huda boleh bagi tahu "Adik tak nak balik. Adik nak main meow-meow." haha Si Hanis dah merajuk sebab asyik games yang dia nak main si Huda sibuk nak main jugak. Si Hanis mintak dukung main pusing-pusing si Huda nak juga. Mau la Hanis tak emo.^_^ Petang semalam jugak buat ayat kesian kat ayah then ayah pun hantar pulang ke pangkal jalan.. T_T Balik parit king setelah sekian lama bercuti. Eh?Lama ke? 1week je kot!!!! Balik semalam pakat bukak kedai print la...Dengan print report storyboard tebal2 pastu tak binding! Giloooo! Nasib tadi present Alhamdulillah lecturer tak ada complaint ape-ape. Just Gantt Chart Nad salah letak tarik..:P

Harini huru-hara dengan broadband YES! Hari tu pergi upgrade dengan Fizi, so tetiba balik semalam tak boleh nak guna. Dah la banyak benda nak guna internettt!! 4KALI CALL AND 4KALI JUGAK OPERATOR LAIN-LAIN ANGKAT! Grhhhh Dah tak tahan sangat operator yang lasssssst sekali aku MARAH dia. Tapi sebenarnye operator yang last sekali tu yang ajar ajaran yang betulll..kihkihkih Operator yang before2 tu ajaran entah pape la di ajornyeee sewel boleh aku!@_@ Last-last Alhamdulillah... berjaya.. Laju?? Yup! Boleh la!Tak ada la loading lame sangat pon!hihi

Haaaa!! Yang sentap nyeeeeee.....To be continue... Baik aku buat satu entry khas untuk hal itu. Baru la aku tak baca nanti entry ni serupa rojak buah! Paling tak pon macam pasembooo!huhu

Ya Allah, kuatkan lah hati hamba mu yang lemah ini. Kuat dan tabahkan hati ini supaya menjadi insan yang sabar dan berfikiran positif..Amin...


No comments: