Tuesday, May 31, 2011

::Dia. Terima Kasih::


Assalamualaikum...
Bercuti dalam kesakitan. Gila tak best. Memang takdir menentukan segalanya. Sudah jatuh di timpa tangga. Memang terbaek la.  Baru aku mengomel tak ada cuti untuk 2minggu ni. Aleh2, Allah kasi cuti dengan kesakitan. Best wooo! =__="

Semalam aku sakit mata... Dari minggu lepas lagi sakit mata. Minggu lepas sakit sebelah mata je. Semalam dah sakit dua2 belah. Dah la sakit mata, pastu accident plak. WOW! PAKEJ! Yang terbaek sekali, pakej dengan luka-luka. Luka di muka paling best. Nak rasa sangat kan bergesel dengan jalan tar. Ambik ko! Sedebush kena! TERBAEKK!

Photobucket
Adik beradik aku sudah pakat mengutuk. Ade ke patut samekan luka aku dengal break moto antik ayah aku!

Oleh kerana kedegilan diri sendiri, balasan Allah kasi cash! Tak payah tunggu lama2... Bila dah jadi begini rasa bersalah plak kat someone. Bukan sengaja nak lawan cakap dia. Bukan sengaja tak ikut apa dia suruh. Tapi untuk berubah perlu take time. Dah terbiasa hidup dengan perangai mandi lambat, makan tangguh2, kuat tidur bla bla bla macam mana nak ubah sekelip mata. Perlu masa... Dengan rendah diri walaupun diriku sedia ada rendah,

Saya ingin memohon maaf kepada awak. Saya tak pernah menjadi seseorang yang begitu sempurna di mata awak. Awak begitu baik. Bila dengar saya accident awak terkejut, terus cakap nak datang jumpa saya. Macam saya tak pernah kena accident lagi teruk. Tapi awak lain...Awak datang dengan penat2 sebab kerja banyak. Saya tahu fikiran awak semak. Sori, saya selalu buat diri awak risau tentang saya. Awak tahu saya boleh berdikari sebab selama ni saya boleh je berdiri dengan kaki sendiri sebelum kehadiran awak. Tapi awak tetap jugak guide saya. Tak bagi saya buat semua sendiri. Awak susah2 cari tempat interview saya. Hantar saya pergi interview. Saya tak tahu apa lagi saya boleh buat untuk diri awak. Yang saya tahu, degil. Keras kepala. Selalu lawan cakap awak. Bila awak tegur, saya diam. Bengang. Nak nangis. Kadang2 saya rasa saya nak go away je dari diri awak.... Bagi perempuan yang lebih sempurna untuk awak. Tapi saya tahu. Saya tak boleh kehilangan diri awak. Nanti siapa nak bebel kat saya lagi. Siapa lagi saya nak buli. T__T Saya takkan buat awak risau lagi. PROMISE!


Pensil/Surat: Baru kerja dah MC banyak kali....Mana la gaji xkurang..huhu

5 comments:

iQa~ said...

tatak, mcm mane bleh xcident...im sorry..i xtau tatak xcident...tk cr k!

Aujinz said...

uiks.. eksiden?..

baiklah..lebihkan makan pisang, sapukan bahagian dalam kulit pisang tue pada luka yang hampir kering..

untuk elakkan berparut..


dan jangan makan kicap wanie-sang..koh koh koh

Anonymous said...

calar mcm tu blh pulih
hati2 wei

iera said...

camne blh xcident wanie?Trok ke?

Amirul Faiz said...

mak aih...anyway..im new...same2 follow k..:)