Monday, October 17, 2011

::Saat gembira datang dan pergi::


Assalamualaikum...
Update blog dengan perasaan sedih menyelubungi diri.. Sob sob sob.. Baru balik dari Shah Alam.. Dis wik, habiskan sisa-sisa hujung minggu dengan kawan-kawan lama.. Pergghhh syok habis!! Aktiviti penuh.Full.! Jumaat pergi KL lewat petang sebab ada taklimat pulak dengan penasihat. Nasib ada kawan. Sampai-sampai je TBS Mr. Lidiman la ambik dengan Miss red aka Madu aku. Dah lama tak jumpa Lidiman aku pun paw Mcd.. Dap-dap! Bukan nak kata Parit Raja ni tak ada McD tapi harus la aku tak pergi beli McD dengan seorang diri.

Walaupun dah 1bulan lebih duduk di Parit Raja ni...Ermmm...No komen la.. Aku rasa not bad la kat sini. Tapi kalau ada kawan-kawan gila aku di Shah Alam tu, maw lagi best!Kucar kacir Parit Raja ni!Ha.... Tapi harapan tinggal harapan la... T_T

Semalam pergi ambil jubah konvo aku dengan Mr. Lidiman. Tak jumpa kawan-kawan kelas aku langsung sebab aku datang lambat. Janji nak datang pukul 9am.Aleh-aleh aku pukul 9am tu aku tengah syok lepak dengan Ucen dan Jir lagi!haha Dah lama tak luang kan masa sebegitu rupa.. Pas ambil jubah terus jumpa diorang lepak kedai mamak pastu pergi karok!Dengan Mr. Lidiman sekali aku angkut!Ha!Memang terbaik la!! Walaupun Gedged tak ada..Hari-hari bahagia mesti diteruskan. Dah lama tak karok memang sekejap je dah semput..Habis je karok pergi Pavilion pulak! Tengok movie dengan kawan-kawan Mr. Lidiman.Tengok movie Real Steel!Perghhh!Terbaik.! Plan aku mula-mula nak tidur dalam panggung tu sebab aku memang langsung tak pernah baca sinopsis or hura-hura orang hebohkan pasal movie tu.. Tapi pas tengok cancel plan nak tido!hahaha

Best lepaking dengan rumate lame!!Dah lama tak macam ni!!!

Sempat lagi nak kena kan GEDGED..Nyanyi lagu Aisheteru yang Ifzan Mohd Saya tuju kat Gedged..Litang pukang kami kerjakan lagu  ni!

Mr. Lidiman yang reda terpaksa follow kami karok.HAHAHA

 Tapi..Bila dah otw balik Parit Raja terus tak da semangat....huhu  Tak pa..Tak pa..This week turun KL lagi!! Hantar parents pergi Haji pastu lepak dengan rumate lame pastu KONVO!!Yeaaappppiii!! Walaupun parents tak ada..Aku paksa rakan-rakan aku datang!Hoho!! ^__^

Pensil/Surat: Hope selamat semuanya...:))



1 comment:

ucena said...

takyah sedey-sedey. hidup kan memang macam tu. sekejap jumpa. sekejap pisah. tyme juma gila-gila, tyme tak jumpe, duk diam-diam ;P