Tuesday, August 28, 2012

::Dah Lepas Raya::

Assalamualaikum...
Bila musim cuti memang banyak sangat event. Kenduri kahwin tu toksah cite la! Lebih-lebih lagi musim raya, memang banyak la jemputan. Nak pergi pun tak tahu yang mana. Terpaksala mengecewakan sesiapa sahaja..huhu

Apa pun raya for this year ikut tema fav aku!Haha Sampaikan En. PZ pun aku belikan baju melayu ikut tema aku. MERAH! 
Before ni pernah request tema merah tapi awal tak awal mak aku reject. Huhuhu Aleh-aleh this year, aku beli awal-awal baju raya aku warna merah, juz mak aku kena jahit je. So, semua kena ikut tema merah! MIAHAHAHHA


Cousin aku pun termasuk tema merah!Hahahaha

Nenek tersayang.

Ingat besar-besar tak dapat duit raya kaaaaa!

 my ayah!Hahaha

 my MAK..hehe

^______^
Pensil/Surat: Dekat jauh sama sahaja.



No comments: