Thursday, June 17, 2010

::Sama Tapi Lain2 La!::



Sebelum saya meneruskan kepada isi petikan yang seterusnya.. Saya selaku kawan yang kedekut kerana selalu memaksa rakan2 berjimat cermat ketika kewangan tidak membernaskan.. Sepanjang saya melakukan short kos, saya telah melakukan penjimatan sebyk RM50 seminggu. Saya telah memasak sepanjang hari. Saya juga berpuasa. Oleh sebab demikian, sesiapa yang hadir ke rumah sewa saya, saya tidak membenarkan mereka menghasut saya mahupun housemate saya makan di luar. Maksud di luar itu bukan lah di depan umah, di belakang umah bersama padi2 yang telah diternak oleh saya dan rakan2 tetapi di kedai makan yang perlu saya mengeluarkan wang saku saya yg telah di bekalkan oleh ayahanda saya dari kampung. Saya hanya membelanjakan RM25 seminggu untuk makan dan minum. suke2!! ^^/" Padan muka amaLINA sebab terpaksa berlapar semasa tinggal bersama2 saya. Pipi tembam beliau telah turun sebanyak 5.19kg.. Agak membanggakan saya juga la..

Okey, isi seteruskan ialah alasan dan penyebab utama entry ini di buat. Sesiapa yang ingin melihat saya versi lelaki boleh lah melihat disini.

Sebelah kiri saya versi lelaki dan sebelah kanan memang diri saya.


Okeh. Fine. Saya tak adalah poyo seperti ini. Sengal seperti ini. Koya seperti ini.

Pensil/Surat:Indahnya dunia apabila kuliah untuk intersesi ini sudah habis. Final coming soon~


11 comments:

~AmyLiana8886~ said...

ni mesti adik wanie kan..sejibik muka..

Aujinz said...

ding ding ding..

mesti makcik wanie nie makin kurus kan kan kan??...


nak satu klon..tapi bersi pompuan..
boleh???..

owh.. jangan masukkan pakej sora yer.. nak yang merdu ala ala buluh semambu gitu..

ber_u_wang said...

jimat cermat? ho ho kumpul duit nak kawen ye

iQa~ said...

terima kasih kakak wanie sbb mengajar sy berjimat cermat...
sy sayang anda..hahaha...

btw,samenye muka adik u ngn u..hahahah~

Razman said...

sbnrnye ko nk cte ko versi TINGGI kan?

amaL said...

hahaha. aku suka komen man. good. hahaha

erine roslan said...

muke photostat!

Ann said...

wah dasyat bjimat...

adik ke bf tu? hehe

Husna Hadzarami said...

ahahahahh! terang2 adik wanie. muka sebijik :)

Anonymous said...

man n lina :: korang suke buli waniey-san kan kan???(meh aku bekap mung waniey sang)


wei...daling..walopon mulut mu bising..tapi aku suke dengar..sbb suara mu ibarat macam alarm..tak perlu kena jenguk2 mau carik kamu..dengan suara mu yang kuat itu..aku sudah tahu ko tengah lipat kain celah almari itu..( kagum tak aku mendefinisikan "kecik n TINGGI" ko tuh?)


hahaha...u such a great fren of mine..walopon kena jimat..walopon kitaorang di kerah tok lipat tilam pas gune..aku tetap sayang mu waniey sangg!oh!

komik tinggal kat umah mu..simpang kan yer?hahaha


-cc-

Kuwe said...

laaa. aku taktau pun ni saim amalina. caiss. versi laki celah mana.