Saturday, June 19, 2010

::Kesian Saya..Tak Kenal saya..::




Facebook ni banyak jugak baik buruk nye...Kadang2 Facebook ni buat kita ketemu rakan2, cikgu2 yang terpisah lama..Time sekolah rendah dulu la..Menengah...Tapi kalau buatnye tabiat bangun tido bukak FB pastu main games kadang2 hangin gak.. Org bagi komen bukan nak lyn..Asyik main games pastu visit neighbour..Sighhh..-___-"

Ok2...Yang sebenarnye...Aku sedih babe..Serius sedih...Bila kita add kawan2 lame..Ada yang ingat..Ada gak yang tak ingat.. Kalau yang memang bukan sekelas tu pastu ingat2 lupa je kita ni tak ape la..Tapi kalau memang yang akrab gile..Ko dtg umah aku..Aku dtg umah ko...Pastu bleh cakap tak kenal kite..Tu kita nak panggil ape?Lupe diri?Lupe daratan?Lupe kawan?..Tapi kan...... kalau aku je die tak kenal pastu budak2 lain die kenal...Mesti ada something wrong somewhere... Bile sebut nama panggilan aku WANIE GHANI die kenal plak...Tapi tengok aku die boleh cakap tak kenal...So...Ape ni wei...Sob..Sob..Sob....

Perlu ke saya letak gambar saya time sekolah menengah???Sure ramai ingat kan?kan?kan?



Ha!Tengok la!!Ni pic aku masa darjah 4..Same x?same x??Same la kan?-__-" [Kenapala mak aku biarkan je aku pakai tudung senget...huhu]

Nak tengok time sekolah menengah??Aku masa sekolah menengah gengster wei..Sumpah tak tipu!!!


Ambik nak sangat!Masa ni form 4 (2003)..Pakai perempuan tak banyak..Mak ak kasi aku pakai baju besar2 size XL walaupon aku pakai size S...[Rasa kejam plak mak aku buat aku mcm ni..huhu]
Pic ni kena gelak giler2 oleh my rumate n AmaLINA @ Siv.Letak pic ni jadi primary photo utk FB mesti rmai kenal...huhu


Time ni form 5 (2004) Muke giler berminyak!
Pikir banyak kali nak upload pic ni ke tak...Siv n Iqa gelak guling2 gak...Aku rase nak lempang mereka2..


Selepas exam SPM..Biology...Bersama Rakan Power Ranges Sekolah..(PRS)

Masa Diploma nak tengok jgk ke????Okey...Teruskan mencari perbezaan...

Part 1 Dip in Science (2005)

Part 6 Dip In Science (2008).Bukan aku masuk nasyid ye...Ni time Presentation ETR..

Bersama Cawa Cayg..Part 6 (2008) Sopan Seh...^^

Dah la!Malas layan korang!!!Tak kenal aku sudah!Mana ada beza dulu ngan skrg!Dulu aku gengster je skit..Skrg gengstar!!Huhuhu

Picture time degree malas leak sebab dah selalu letak kan....huhu

Pensil/Surat:Giler bosan nak tunggu exam!

15 comments:

Mimie.Candy Cane said...

doh wanie comel ngat lerning..sbb tu dia x cam..hehehe

hanie said...

hahaahahaha!! kalo letak muke darjah 4..mesti org igt gmbr terkini..

:P

yee..kamu cumel sis..mcm sinchan..

kahkahkahakh..ok..x gelak dh..

Aleen Aiden said...

tompang lalu..motip kuar sume gamba kenangan silam mengusik jiwa 2 pasal fb la ni?ngehehe
sori hencek punye blog..jln2 cni jap.

Aujinz said...

come sokmo..

hahahha...

Beruwang said...

diploma 2008 tu berlatar belakang hutan jengka ye..

ismimaizura said...

tu kwn lupa daratan nmanya..ah tak yah layan la wanie..rmai lg kwn ko kan..smile always k ^____________^

iQa~ said...

nape kamu xletak pic yg sy suka tu???heheh~

Ann said...

huhu sadis tu...

mybe member tu xcam kot bila lihat rupa lain sangat yg skng ngn yg dulu...haha

Anonymous said...

dulu gengster kampung balun

skang pembuli tegar 2010...
siap ade gelaran the ultimate pendengki lagi.

apo nak dikato

Anonymous said...

wahhh... kronologi wajah nampaknya...

-li.zue- said...

hurm,
masa tengok pic ko masa sekolah2 dulu,
aku rasa biasa je.

tapi sorrylah wanie,
aku memang gelaklah
tengok pic masa part 6 dip tu.
pic paling ayu kot compare dgn pic yg lain!
bahahahahaa. xD

fndrocka said...

i dont know y..but im laughing

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes

Frodo Baggins said...

wahahahhahaha
baju oren tu jugak yg ayu kan?
wa syak diorg lupa kat lu
sbb skank lu semakin jelita n gebuz!!

ngehehehehhee


>>__<<

Anonymous said...

koho beso koho cun..dia wat2 xkenal tu..xkan mai rmh g mari sapa xcam..melampau tu..

Husna Hadzarami said...

err.. kenapa dari darjah 4 sampai skrg tak beza pun? haha. kecik gila la wanie ni. untung. makan banyak pun kompem takkan gemok.