Friday, July 20, 2012

::KAK??PUAN OK!::

Assalamualaikum....
Bersiaran langsung dari Jabatan Matematik, Sains & Komputer (JMSK). Wahhh...Gituu... Blog boleh access tapi FACEBOOK and YOUTUBE harapannnn! Ouh, aku dapat online guna staff punya. Sebab kami dapat buat email staff. Diibarat staff la.. ^_^ So far so good. Ada la juga sikit-sikit perkara yang tak kena. Tapi ok la. Lecturer semua baik and anggap kitorang ni macam lecturer juga. Sampaikan Ketua Jabatan pun panggil aku lecturer bukan pensyarah pelatih! Puan Amidah SANGAT BAIK! Humble, baik! :)

Ok, aku dapat mengajar subject Engineering Mathematics 3. Tak la susah sebab perkara basic tapi yang problemnya pelajar ni confius aku ni pelajar or pensyarah. SENTAP GILA AKU! Ada pelajar tu siap berlagak dengan aku. Ada tu tak percaya aku pensyarah. Bila dah ada yang panggil aku KAK terus aku bagitahu panggil saya PUAN!Ha! Biarla berasa tua pun asalkan diorang respect aku as their lecturer. Bila dah start mengajar ni baru aku tahu betapa susahnya nak menyampaikan ilmu! Grhhh Ingat senang, mudah, semudah A.B.C. Tapi....Urmmmm.....T_T Kita faham tapi tak semestinya kita boleh menyampaikan ilmu tu dengan baik. Tapi I'll try my best! Oyeah! 

Subject Engineering Mathematics pula kena mengajar. Redah jew la!

Sejak dah start mengajar aku balik rumah dah malas gila! Mengantuk tok sah royah la! [Padahal selalu je ngantuk]. 2hari memula start mengajar tu balik je rumah cari tilam TIDUR terus. Lama-lama life dah stabil boleh la manage diri sendiri. Tak adala balik tu penat sangat ke apa pun. Ekekek
Ok la, duduk tempat Dora The Explorer eh Dora Natasha ni sejuk pulak.
Pensil/Surat:  Pensyarah pembimbing gila cool!!!





2 comments:

natasha said...

memang nama bantal tu dora natasha ke??macam pelik je aku baca...hohoho...;p

Aujinz said...

wow.. ini rare.. boleh ke Lecturer Wanie-sang kontrol suara dia?.. wakakakaka