Wednesday, July 11, 2012

::Shopping ONLINE?::

Bismilahirahmanirahim....
Lately aku sangat-sangat suka shopping online! Why?
  1. Jimat masa.
  2. Rambang mata.
  3. Cantik.
  4. Senang cari. *Search je terus dapat*
  5. Nak habiskan duit.
Ok, aku jadi macam ni sebab housemate aku SEMUA kaki shopping online sampaikan aku terus terikut-ikut. Dulu ada la juga tapi macam lens and VCO je. But now, baju, dress, kain pasang, ubat, tudung  semua bantai shopping online. Tapi aku jenis akan cari sendiri kedai-kedai yang jual online ni. Tak ada tanya sesiapa. Search sampai dapat. Pastu aku akan compare harga. Kadang-kadang benda sama je tapi lain kedai lain harga. Of course aku ambil yang murah. Nak kata semua yang aku beli aku pakai tak juga. Ada 1 dress yang beli konon nak pakai time kawan aku kahwin sebab dia kahwin kat hotel. Aleh-aleh, tak jadi pakai sebab GOJES SANGAT! Malu I! @__@ Padahal dress tu labuh and material lycra. So, bila pakai kalau berpeluh akan nampak jelas and kain terlampau lembut habis semua pakaian dalaman berbekas nampak. For sure, I do not wear dat dress!Gila apa kalau nak pakai! Price RM70. Rugi kan? SANGAT RUGI! *Nasib En. PZ yang support*

Oleh sebab ada segelintir kawan aku tahu tabiat aku ni, diorang siap tanya kat FB aku website mana yang ok untuk shopping online. Malu la aku orang tahu aku suka shopping online.. HoHO Ada juga yang tanya kat inbox FB. Tapi tak kisah la, sharing is caring. Sekarang aku gila dress! Aku dah beli 4 dress online! Belajar dari pengalaman. Aku tak kan ambil dress material Lycra. Make sure, material chiffon harus ada FULL LINING! Nak selamat beli material COTTON. hehehe Dress kat Poplook sangat cantik! Tapi cepat je SOLD OUT! So, aku beli 1 je dress kat Poplook sebab harga mahal sikit. Dress yang aku beli mostly below RM50 je kat satu website ni. Material OK SANGAT! ^_^ Sekarang dah nak stop beli dress just tengah survey skirt chiffon yang below RM50 sebab kebanyakkn aku jumpa semua above RM60! Tak nak aku beli! >________<"

Pensil/Surat: Duduk rumah goyang kaki. Next week start mengajar!!!!!!!!!





No comments: