Saturday, July 7, 2012

::Habis dan Kembali::

Bismillairahmanirahim....
Dah 2 days aku habis exam untuk semester 2 ni. Last paper orang lain bertarung dengan pen dan kertas tapi aku bertarung dengan MENGANTUK! Gila 2 hours aku jawab exam dalam keadaan mamai. Serious aku memang tak boleh handle aku punya tahap mengantuk tu. Bila tinggal 30 minutes akhir baru aku segar dan jawab soalan last dengan laju nya. Memang tak boleh buat apa lah!

Habis je exam settle-settle hal sikit pastu terus pergi Batu Pahat cari tempat karoke best+murah! 3HOURS hanya RM8/PERSON. Mana nak cari? Tempat exclusive gila! Macam Red Box tau! Tapi aku rasa better dia lagi la. Hehehe Aku pergi dengan Ika dan Farah. Masing-masing dengan style sendiri. Tapi still tak puas. Nanti nak ajak Ucen la plak karok! Lagi seminggu aku kena pergi Shah Alam. Latihan Mengajar selama 2 bulan di Politeknik Shah Alam. Tak tahu la apa nanti jadi..Lillahitawakalallah.




Semalam 1st time pergi Batu Pahat naik moto. Sue follow belakang dengan kereta. Aku nak pos motor ke En. PZ. So, pos laju available di Batu Pahat je. Kat sini pejabat pos biasa je ada. After siap-siap semua aku dan Sue pergi Summit, shopping kasut dan cd The Sims 3, The Sims World Advantures, The Sims 3 Katy Perry. But so sad... Window 7 aku juz boleh install The Sims 3 only. Yang lain apa problem pun aku tahu... Sedayyyy!


Pensil/Surat: Tak siap kemas barang lagi! Esok dah kena balik Pontiannn!

No comments: