Thursday, July 12, 2012

::Dengan kuasa bulan...Bertukar!!!::

Assalamualaikum...
Oyeah-oyeah.. Setelah berbulan aku memprivacy kan blog, hari ini aku kembali dengan azam baru, layout baru, nama baru. OMG.OMG.OMG! Sangat bersemangat anda ye. Kita tunggu minggu depan, apa kesudahan nya. Eleh, beria sangat tukar itu ini, tup tup update hampeh. Tak payah nak beria sangat la Wanie. Cepuk juga diri sendiri ni!

Biru mata hati. Jangan biru kepala hotak sudah. Konon sweettt pastu sejuk mata memandang, sejuk lagi perut ibu mengandung la ye layout color BLUE ni? Eh, memang pun. Best. Tenang. Damai. Rasa kejap-kejap nak buka blog, sengeh sorang-sorang menampakkan gigi kapak. Kalau gigi emas tak pe juga! Motif bertukar dari layout color pink to blue? Tak ada motif semuanya. Pink aku tak suka. Blue pun tak suka. Not my fav color. Tapi untuk mendamparkan hati ketika membaca blog, YES! We need to choose color pastel not color LUNA! Kalau pilih favorite color aku, mahu hati aku membara je bila buka blog aku. Tak suka aku. Yela, MERAH Uoolss oii~~ Nampak sangat aku tukar color je. Background bantai je gambar apa pun asalkan tak serabutkan mata aku! hohoohhhooolioooo

Eh, ok la. I tak suka mengarang entry syok sendiri walaupun ai suka syok sendiri. Dah kata kan, Blog Ai, Yu jangan kisah. Curlasss ko Jah! >_<"


Pensil/Surat: Update blog sambil melayan Zaiton Sameon. Eh?? Layan LAGU Makcik Zaiton okeyyy~


No comments: