Saturday, July 21, 2012

::Salam Ramadhan::

Assalamualaikum.....
Pejam celik pejam celik dah tiba bulan Ramadhan bulan kemuliaan. Aku berharap Ramadhan kali ni banyak ibadat yang aku dapat lakukan berbanding tahun lalu yang aku rasa sangat-sangat lagho. Sekarang, kebetulan pula aku tengah menjalani Latihan Mengajar (LM). So, ilmu yang aku sebarkan ini dapat memberi manfaat kepada pelajar-pelajarku. Aku harap kesabaran aku tak tercabarla time aku mengajar tu. Harap aku boleh kawal keadaan kelas. Setakat ni semua dengar kata. Tak ada nak melawan ke apa. Time aku mengajar diorang diam, pay attention dengan apa yang aku sampaikan.


Ya Allah,
Ampunkan dosaku samaada kecil mahupun besar, sedar mahupun tidak.
Jadikan aku hamba yang patut terhadapMu Ya Allah.
Ameen...


HAPPY FASTING!

4 comments:

bofoyengfeng said...

semoga stedi berpuasa sambil mengajo tu... :)

Aujinz said...

selamat berpuasa sambil mengajo Wanie-sanggg... XD.. koh koh koh..

iera said...

Selamat berpuasa wanie....
Rye taun nie xg trg ker?

Anonymous said...

selamat berpuasa sayang :)