Saturday, October 27, 2012

::Tunang??::

Assalamualaikum...
Salam Aidiladha..This year, last year, last 2 years, senang cerita sejak duduk Johor ni memang beraya di Johor jela...  Nasib badan...>_<" Tapi meriah okey. [Tak payah nak buat ayat sentap-sentap Wani!]

Jemputan. Ok....


Ada apa dengan kad ni? Harusla tak ada pape. Normal macam kad orang lain. Tapi yang tak normalnya Wani & TUNANG!!!???

Perasaan time buka kad kahwin ex-housemate aku ni ialah TERKAKU, TERKEDU, TERKASIMA.. [Wahh..Overdos pulak]
Aku dah la merisik pun belum, tunang apatah lagi. Upload kat FB sebab nak bagi kawan aku yang dijemput tu baca, apa lagi,kawan-kawan lain buat ayat sentap la tunang senyap-senyap. Haha
Dah, malas nak layan. I tak ada tunang-tunang, kahwin terus! Sekali jalan jew...  Hakhak bilapuntaktahulagi 

Sekarang musim orang kahwin dan tarikh yang fames sangat for this year ialah 10.11.12. Aku dapat 6 invitation. So, kena sesi pilih memilih la... Yang mana close, yang mana patut dan wajib pergi. Tak kan semua nak pergi.. Mati I tau nyah oii~~

Owh, Selamat Bertunang to 
Apiz dan Ina.. [Aku orang tengah yang kenalkan.Hahaha]
&
Sue ngokngek aka rumate dan Jamil!
Best friends aku!Yeah! Nanti I follow uolllsss ye..Ekekek

Pensil/Surat: Malas betul balik Parit King tomolo..huhu


5 comments:

Aujinz said...

wanie-sang dah bertunang.. ahhahahahaha.. sentap sentap.. koh koh koh

lumut said...

hoo.. 6 skali?? banyak tuuuu...
hehe..

Nik said...

bagus gak tu. kwen terus.tak yah tunang2.sekali jln jea kan :)

natasha said...

xkisah la klu ko tunang senyap2,yg penting kawen jgn lupa jemput aku ekk,nk bagi adiah besor2 kat ko,ahaks!;p

Wanie-san said...

EN AUJINZ: Jgn nak sentap sgt la ye!hahaha

LUMUT: Haha byk tak byk..musim kawen..:b

NIK ROS: Aha..plan mcm gitu la..Wait n See je..hehe

TASWA:Hahaha!kawen harus heboh2kannn.. Takkan nak diam plak kan?hoho