Thursday, January 5, 2012

::Dahlah Cacat, Tak ada Nama pula::

Assalamualaikum....
Dulu sebelum tidur aku mempunyai dua peneman. Satu lelaki dan satu perempuan. Cute sangat. Masa degree memang selalu jadi mangsa buli aku. Selalu sangat la. Kadang-kadang aku tendang suruh duduk kat kaki aku. Kadang-kadang aku sayang. Kadang-kadang kalau geram aku gigit-gigit!

Sekarang pun aku ada lagi diorang. Tapi aku ada tambah lagi dua peneman. So, keseluruhannya 4!! Hehehe Suka ke? Tak suka pun. Mana la taknya.... Dollah  dan Mr. Kacak duduk kat Pontian.. Salmah dekat someone.. Kiah parut je dengan aku sekarang ni.. Tapi malam-malam yang tidur dengan aku bukan Kiah Parut pun, peneman lain.. Tapi aku pun konpius...

Aku  tengah pening juga.. Beliau ni jadi peneman aku sejak aku sekolah lagi.. Tapi nama tak ada pun... Kesian pulak... Adakah sebab beliau cacat aku telah menyisihkanya???

------------------------------------------------------------------------


DOLLAH [warna kuning]
Kacak tak? *Sambil urut janggut*


SALMAH [warna biru]
Sweet tak?? *Sambil kenyit-kenyit mata*


------------------------------------------------------------------------
KIAH PARUT 
Cantik tak??? *Sambil kembang-kembang hidung*


------------------------------------------------------------------------
MR. KACAK aka MR. RIGHT
Hensem tak???? *Sambil selak-selak jambul*



Bukan main senyum je mereka semua ini....

TAPI..Peneman aku yang ni....

------------------------------------------------------------------------
??????
Sedih tak?????????? *Erkkk..Ermmm Nak kata menangis tak nampak. Nak kata senyum tak jelas..*


Tapi beliau la setia denganku sejak kecik lagi..Sob Sob Sob...
Akanku cari nama yang Best-best untuk mu..
Miss Cinderella ke..
Sofia Jane ke..
Siti Nurhaliza ke...
Mesyuarat senat mesti luluskan lah!!

^_^


Pensil/Surat: Tak ada kerja kan.. Dua exam sudah berlalu.. Alhamdulillah...^_^

4 comments:

Lifesaver Hamzah said...

eiii!macam uwais...ada bantal bucuk!

Wanie-san said...

kite kan gf uwais ibu uwais..!!hahaha

ber_u_wang said...

mesti pizi jeles ....

Wanie-san said...

kiah parot n mr kacak piji bg uncle!!hehehe uncle diam je skrg..huhu