Wednesday, January 11, 2012

::RM200 untuk Buku je??::

Assalamualaikum...
Hip!Hip!Hip!HOREEEYYY!!
Okey...Kita lompat kegembiraan dahulu sebab aku telah berjaya menempuh exam untuk semester 1 ni. Alhamdulillah..... So, tinggal lagi 2 semester lagi untuk aku habiskan Master aku ni. Insyaallah..^_^ [Kejap pula aku rasa] 

Kerajaan ada bagi tahu yang semua pelajar Universiti akan dapat kupon RM200 untuk beli buku. Tapi bagi pelajar macam aku ni yang memang-suka-sangat-photostat  buku-buku tu semua, so, aku nak buat apa pula dengan kupon tu. Takkan nak pergi beli nasi lemak + Teh O ais pakai kupon pulak kan..Mahu pakcik tu lempang aku bertubi-tubi. =_=" Siapa sanggup tukarkan kupon tu dengan duit untuk aku?? Wah... Best juga tu..hohoho Berangan!!!

Pakai sopan-sopan mana tahu dia kasi kupon lebih kan..HikHikHik

Nah!Suka tak?Suka tak??Weiii~~ 
Ingat RM50 je ke???
Hello~~ Baik sikit!

4keping lagi uolssss!! [Dengan muka belagak + mendabik dada]
RM50 X 4 = RM200
Hahaha 
Suka mak nyah oiiii!
Nak pergi kedai buku beli novel banyak-banyak..
EH!!Kantoi pulaaa...
Tak baik ok menyalah gunakan wang rakyat..
Lalalalalala

Pensil/Surat: Exam dah habis apa mahu buat pula!!!


6 comments:

ber_u_wang said...

untung la najib sayang bagi 200,
pizi sayang bagi jiwa dan raga lagi.

Wanie-san said...

hahahaha najib syg bg 200 je..tu maknenye dia xsyg lg la...
rosmah dia byk wo die bg!hakhakhak

Lifesaver Hamzah said...

xmau la kupon..kalo duit wanie nak tukar dgn rm2 akak...akak boleh kasi dgn cepattttt je..hahaha

Fauzee Musa said...

Alhamdulillah...saya pun dpt jugak...

Nem0 o0h Nem0 said...

bestnyaaaa..beli novel pun ok gak kan? janji buku,tul dak? ;p

Wanie-san said...

puan capa:xsanggup i nak tukar kupon rm200 dengan rm2 u tu..hohoho

fauzee musa:hehehe untong la kan kite..:) alhamdulillah...

nemo ooh nemo: tul tu!buku jugak dikira tu..hihi