Tuesday, March 16, 2010

::Kombanwa Mina-san!!::



"Watashi wa yasumi ni inaka e kaerite desu. Watashi wa kazoku ni atte,haha to issho ni shampo o shimasu. Haha wa Johoru de shigoto o shite imasu"

Ayat yg kne reka then baca depan Sensei pagi tadi!Berdebar..Takut dpt soalan susah2..Aleh2,boleh jawab..Alhamdulillah..

Balik dari oral Japanse,study Mathematic Economic plak..Kul 2ptg ade quiz..Boleh la.nak kate susah xde la..senang pon tak jugak..

Balik je dari quiz menyapu satu umah!dari tingkat 3 sampai tingkat dua..[tingkat 1 mls dah..ponat] pastu mop lantai..Masuk bilik pengantung baju roboh kne tiup angin..perghh...Tengah peluh2 kemas baju2 semua..Sangkut balik kat hanger..susun2...

Ptg nanti nak buat makan 4 dinner plak .."Husband" aku, En. Husna nak makan....Non-stop arini aku bekerja...dari jadi students sampaila aku jadi bibik...

Mlm ni kne lipat baju yg semalam punya...Dah semalam melepek atas lantai...Tak pernah2 aku delay aku nye jadual lipat baju..iksh2...[Sapa2 nak jadikan aku bini??Aku tgh RAJIN ni..hahaha]

Pensil/Surat:Esok kelas full..2hari menyeksakan akan tiba.....





11 comments:

Mimie.Candy Cane said...

wahhh...rajinnye adik kak mie ari ni..rare ni..untung en.panjang..

crazy_labelle said...

aiiiiii...
byk baju nk kne basuh n lipat...
plz dear...

avid said...

jepun..jepun...bahasa penjajah tu..haha...gurau2, teruskan belajar..

Unknown said...

encik pjg mesti suka sebab wani tersangat rajin nya... leh kawen dah tu

myQza said...

tolong lipatkan baju aku sekali boleh?

Aujinz said...

saye saye saye!

wanie-sang..tolong lipatkan baju saye, seluar panjang, seluar pendek, seluar kecik, baju kecik..ngan karpet saya sekali yer..


lalalallalala..♫♪

JeeMacey said...

sesekali penat tak per.bhs epon eh..puhh...kalo sy kene tnyer sure tak dpt jwb..:>

Anonymous said...

tlg jadi bibik aku

mr.kordes said...

rajinnye menyapu wanie!hehe...

5069 said...

kekon shimashitaka?..watashi wa keru..err..alah da lupe pulak..haha
..cis rindu wa nak blja blk bhse tu..

fara said...

meh sini tlg aku plak!

:P