Thursday, July 15, 2010

::Bukan la!::


Mereka 1: "Akak,paper ni last sem susah ke??"
Aku : "Erkk??Tak tahu la dik..Akak baru ambik dis sem..."

Mereka 2: "Akak extend ke??"
Aku : "Macam mane ye nak cakap.....uhu"

Mereka 3: "Akak repeat paper ni ek?"
Aku:"OMG!i'm not one of da repeaters!!"

------------------------------------------------------------------------------------------------
Uish...tu la ayat2 yang biasanya akan di soalkan kepada aku. Bukan apa, Aku dari tahun pertama degree sampai ke tahun ke 3 ni.. Asyik menumpang kelas orang je. Semua subject menumpang. Sampaikan lecturer fikirkan aku ni repeaters. Kadang2 sedih jugak..Yela..Setakat ni alhamdulillah aku tak pernah repeat mana2 paper sejak diploma & degree. Cgpa pun xpernah bawah 3pointer. So..Frust sangat.

Macam ni la...Aku ni dulu diploma under fakulti Sains Gunaan pastu bile continue degree aku ambik course under fakulti Sains Komputer & Matematik. So, banyak la subject yang aku tak boleh transfer kredit. Dah la dari diploma Sains hanya 2org students je...Sedih kan?Sob..Sob.. Dat's why la aku banyak menumpang kelas org laen sebab students batch aku boleh transfer kredit byk giler pastu boleh ambik subject laen.Aku plak laen.. Memang aku survive sendiri je time duk Shah Alam ni...Apa boleh buat..Nak belajar punya pasal...T_T


Photobucket
Kadang2 hidup tak selalunya bahagia...


Photobucket
Sometime, i miss dis moments...But... Nobody is Perfect...



Pensil/Surat:Wa...sakit tekak!Tak pe2....Kesakitan penghapus dosa...Byk dosa sgt kot..




11 comments:

Amal said...

rilek je babe. janji kau tau apa kau buat. :)

Ann said...

wat tak peduli je...yg penting bila exam, ko tjukkn leh dpt grade yg bgus...buktikan

hanie said...

hahahaha..dugaan n cobaan tu yang..
nt dh abes..dh buleh senyum lega dah..

saya_arief said...

pengalaman owang katekan..
saya pown under fskm.huhu

AkuBukanLelaki said...

mesti klasmate ko ramai giler dr part 4 kannn...

Wanie-san said...

Amal:
2la..aku wat relax je.dulu je nangis...haha

Ann:
yes!akn ku buktikn...hihi

h a n i e:
2la...ni je last sem..insyaallah..pasni boleh hepi2 la!!hihi

saya_arief:
owh..dak fskm jgk??mesti ambik comp kan??

mendatak hijau :
owh..xjugak...hihi

Aujinz said...

itu gamba masa mengira taik burung tue kan kan kan!..

gaggagaga..

hidup kan berwarna warni wanie-sang..
Huhuhu..

fndrocka said...

aku pun ada lebih kurg gitu.tapi buat shortcourse dgn amik lebih paper utk satu semester..akhirnya settle

Anonymous said...

huhuh..
kesiannyew!
sabar je lew ek!

Hasnah said...

dugaan jer tue. Xpe yea.. sabar tau ;)

iQa~ said...

tatak wanie sabar k...kite sokong tatak wanie..hehehe~