Wednesday, May 12, 2010

::Bergelora::




Manusia..Bila xdpt terhegeh2 kejar.
Manusia..Bila dpt hargai pun tak.

Manusia..Bila ada endah tak endah.
Manusia..Bila tak ada baru terkial-kial mencari.

Manusia..Bila mahu apa-apa pun sanggup.
Manusia..Bila tak mahu macam-macam alasan.

Manusia..Janji manis sahaja pandai..Cuba la kasi janji masam plak..Tak ada la orang berharap!
Aisshhh...
(-___-")

Pasrah dgn ragam manusia....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Barang-barang yang di paw semasa pulang ke rumah...
Tudung 2helai
Sandle
Cermin mata baru 8)
Beg Silang

Thanx 2 My Beloved Parents..hihi
Nanti saya mau paw barang2 dapur pula....huhu

Excited paw ayah byk2..lalala


Pensil/Surat:Bila habis exam..Saya pun tak ada mood nak berblog...Memang nak cari pasal betul la mood ni!!!



10 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

bnyk nyer dia pau
nak kena repot kat pak ghani dengan mak wan ni

hahhahah.....pau nasi dagang tak?

kuikui

syue said...

amboiiiii.sng lenang eh balik umah!
huhu
wani,die kene relax2 tgk tv n bg pueh dulu.bawu ada smngat nak blog.hohoho

fndrocka said...

muka memang macam kaki pow

asna cute said...

Wahhh wahhh tolg pau sekali hadiah utk asna ek hahah =p

Haiipp! Pensil/surat tue yg xnk dgr tue.. sila rajin okey! ;)

bofoyengfeng said...

apsal takde mood nih? aiseh...

~AmyLiana8886~ said...

kata2 di atah tu tuk kekasih hati ke? hehe

asal lak xde mud..cari mud k..hehe

Ann said...

blaja masak kalo boring..hehe

Razman said...

manusia bila pendek, nak pakai heels.

Kuwe said...

Dasar ikan keli.
Kok ye nak paw, paw la barang mahal lagi. Kih. :P

Linglung said...

"Kau bertanam tebu di pinggir bibir,
Aku bertanam kopi di dasar hati".

Mulut kau manis berbicara, hatiku sakit memendam rasa!

Aku layan choki-coki lagi baik, manis tapi tak menyakitkan hati...

http://akulinglung.blogspot.com/2010/04/you-cakap-memang-sedap.html