Friday, May 14, 2010

::Berubah::



Bila kita dpt jumpa balik kawan2 lama kita mesti hepi giler2 kan..Kecuali la kalau kita mmg tak suke kawan kita tu..So,bila jumpe memang rasa nak bagi pelempang la..Rasa nak ungkit kisah2 lampau..Rasa nak maki balik dia...Oh..oh..oh...Aku tak seperti itu...Kawan tetap kawan kecuali la ada yg telah cari pasal dengan aku then aku anggap aku tak pernah kenal dia dan kalau jumpa aku buat2 tak kenal.....[malas nak berdendam]

Ok2...ape yg aku cuba nak sampaikan...Kadang2 ada FB ni pun untung gak...Boleh tgk perubahan kawan2 kite..Sume makin Cun...Chantek..Comei...Cute..
TAPI
Ada jugak yang bile kite tengok kite akan cakap..WOW!!OWH!!pastu terkedu seribu bahasa...Dalam hati mengucap pjg....Pastu mula la mengomel..."Dulu dia ni pakai tudung litup..skrg pakai baju pon semua benda nak terjojol".."Dulu dia ni baik je...Skrg perghh..Bukak sana..bukak sini".."Dulu dia bf pon tak ada..Skrg ada bf peluk sakan..ayoo"

Aku tak ada la nak bz body..Cuma aku rasa..Kalau nak ambik pic tu peluk2..Cium2..Tak kisah..Tu ko punya hal...Tapi jgn la upload kat FB..Nak upload sgt..Buat private...Biar org yg kite rase kite percaya je tgk...Ni...pic bf duk usha die punya TuT pon nak letak..Tak rasa ke bf ko tu nak ko semata2 sebab ape??Jadi buah mulut org..Aku pun sakit telinga duk tadah ape yg diorg ckp pasal ko.....Nak marah diorg tapi ko jugak yg sengaja suh diorg mengata ko...Aduh...Reda jela...i'm not perfect person..But we can try to be da best...^_^

Pensil/Surat:Hari nak kuar berjalan2 bersama org gila!!!Naik kereta baru dia atau lebih tepat skali...Kekasihnya barunya...huhu




12 comments:

mendatak hijau said...

betol3...
aku sgt terharu tgk pic kwn aku...coz pic aku hanye ade muke aku sorg jee..ahahaha

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

pernah gak terjumpa kawan mcm tu
tak disangka2 berlaku perubahan

hehehhehe

fndrocka said...

aku pun banyak berubah

Linglung said...

taruk le gambo tu kt sini gua nk tgk...keh keh keh..gua taktau nak ckp apa la kalau itu mcm, nak nasihat pun gua rasa org tu tak mau dgr punya

ber_u_wang said...

janji wanie jangan dok pose cam gitu dah la.. uncle nangis kalau anak uncle berubah sedemikian derastik

fik-autoz said...

yeke?cbe bg fb org tu..nk usya jap..leh?kui3

Rara said...

manusia mg cpt brubah kn laling..hehe :)

Aujinz said...

wanie-sang:

tak yang lelain den paham semuO eh..
tang pensil surat tue ..lapan bleh ratus kali bacO baru nak paham..

keto keto.. kite kite nie lain..sob sob sob..


wanie-sang..den load gamba seksi nampak kepalo lutut kek FB..nak tengok tak?..

wakakakakaka...

Jantan Keparat said...

btoi2!
dulu ramai jewk yg pakai tdung..
skrg lesap..
apa cer???

Anonymous said...

hihii....


muhasabah diri sendri termasuk ai daling!


hahaha...

i mish you secara banyak lah!


cc

faiq said...

hehehe,bese la tu, people change

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.