Thursday, May 6, 2010

::Finally..Sampai juge...::




Alhamdulillah..Perjalanan pulang ke kampung berjalan lancar...Walaupun aku redah je..Tiket tak beli tp confident je pergi Bukit Jalil beli tiket on da sport...[Dah biasa buat sbb tula..huhu]

Before balik tu..Aku pergi Alamanda tengok movie When In Rome..Kelakar abis la!!!Tak sia2 tgk!!Ingat xbest..huhu Thanx tu Fyfa yg beria2 suggest aku tengok movie tu...wink wink wink ^^

Bertolak dari Bukit Jalil around 6.30pm..Duduk 2seat aku sorang...Heaven giler!Tapi paling nyampah kalau naik bus ni bile penumpang2 yang tak paham bahasa & tak reti nak hormat privacy org laen!!Dah tau nak jwb telefon tu..Tak payah la cakap kuat giler sampai satu bus boleh dgr!Hei...Aku tak mahu tahu la ape yg ko nak borak 2!Aish...Sampai aku boleh terkejut dari tido..Betapa kuatnye die borak!Ciskekbedebahko!!

Pastu sampai umah tercintak pukul 11.30pm...Yg tinggal dlm bus tu hanya 3org..Cuak gak kalau tinggal sorg..huhu Biasala..Perhentian last..Memang la gitu..huhu

Sampai2 je umah..Mak pun start berceramah...Aduh...Reda jela...Lame xkena ceramah kan..huhuhu [sebab aku pakai seluar jeans ketat tp baju dah labuh...huhu PDN MUKA AKU!] Pastu boleh plak spek tertinggal!!Giler r!Aku punya kerabunan memang dah tahap org buta!!Kalau tak pakai mau jatuh tangga aku tiap2 hari!!!Mak pun menambah lagi ceramah yg tidak berbayar tu...Huhu Takpa2...Reda lagi..Sob...Sob...

Muke hepi dapat balik kampung!!^_^

Pensil/Surat:Bestnye tido malam ni...Ayah dah pasang aircond di bilikku!!Oyeah!Selalunya tumpang tido bilik adik kalau nak merasa tido dlm aircond..huhu



17 comments:

~AmyLiana8886~ said...

lain kali balik rummah pakai baju kurung ye wanie..hehehe..

Razman said...

rumah ko tinggi x?

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

hah tu la kena ceramah dengan mak wan....

pi alamanda tak ajak akak...tu la balasan nyer derhaka dengan akak gebu nih

hahhahahhahahhaha

Ann said...

owh citer when in rome best eh?
kene download ni...

ber_u_wang said...

selamat bercuti

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kim salam kat mak wan....





kim salam kat pak ghani gak yer
hehhehee

asna cute said...

yeay!! ada airconrd nak tumpg tido jugak la boley heheh~

h a n i e said...

padan muka!

hahahahaha..

erine roslan said...

bahagia je aku rase tanpa kau di rumah no.60 jalan plumbum nie.. lalalala~~


oiii awat hg p pakai sua ketat tuh? kan aku suro pakai tracksuit je semalam? x mendengar kate betul laa anda ini. chaiss

@juera said...

ak pon nk blik kg. jgk nie..x sbr nk blik..best la dh ade aircond..huhu

Wanie-san said...

~AmyLiana8886~:
gamoknye kene g2 r kak amy..kne pkai baju kurung baru mok suke..mok mentua suke gop..haha

Razman:rumahaku atas pokok durian..agak2 ko tinggi x??

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ :
hahahaha sowi kak yanie gebu..bukan derhaka..tp terlupa..hihi
nex time kite jmpe tau..sowi...huhu
akan di sampikan slm cik gebu 2 ye..hihi

Ann:
aha..best!kelakar!hihi 1panggung gelak...download la...:)

ber_u_wang:
okay uncle..thanx 4 da wish...

asna cute:
boleh2...tp asna tido bwh katil ye..hihihi

h a n i e :
Cis!!nak kene kak hanie ni!!!!

erine roslan:
aku tahu..ko ,merinduiku sgt2...dah la sem depan dpt jumpe...huhuhu
xpe2...nnt jmpe ai buli u puas2..hahaha
ala...ingt nak pkai kain batik je...senang....sure mak puji lambung2 lg..hahaha

@juera:
balik kg juge??same la kite...huhu
xdela best pun ada aircond...siang panas gak..xleh pasang..nnt mak bebel..haha

ct_nurmarlissaa said...

Enjoyy..ur holiday...Salam ukwah dan pekenalan..:-)

erine roslan said...

haha try pakai kain batik.

dah macam org baru lepas pantang je..

huhu ehhhh tak rindu pon


wekkkkk =p

izzad b* said...

lain kali pakai jubah, bru sejuk mate ibu u!ahahaha
nice kan dpt balik kampung!mak u membebel?biarkan jer, org kate lg kuat org bebel kita lg sayang kan!ahaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

oh dah pasang airc0nd ?





































xjeles.

cikmemy said...

jelesnye tgk org da balik kampung..huwaaaaaaaaaaaa.......awak buat sy jeles..huwaaaaaaaaaaaa

syue said...

ececece.kalah ah umah sewa i neh.da ade aircond.huhuh.mmg duk cari baju sejuk la plak ye.hehe