Wednesday, December 7, 2011

::Bila Musim Cuti Sekolah::

Assalamualaikum....
2 weeks lagi dah start study week.. Tapi 2 weeks before study week ni rasa dah nak magrin jeee! Semua assignment kena submit before 24hb Dec. Lecturer pula bagi last minutes. Pasrah je la. Esok ada lawatan then report pulak kena buat. Proposal next week kena present, concept paper for falsafah lagi, mini proposal untuk physiology lagi. Aduyai... Orang lain time cuti sekolah ni sibuk buat persiapan nak kahwin. Aku sibuk buat persiapan nak habiskan sem 1 ni. Sekejap pula rasa. Tup tup dah nak habis 1 sem. Tinggal 2 sem lagi dan ini bermakna aku ada lagi 1tahun untuk habiskan master ni. Insyaallah..

Group members aku ada yang tengah sibuk buat persiapan untuk weeding beliau bulan February tahun depan. Kesian pula aku tengok. Dulu happy go lucky je bila datang kelas tapi sekarang nampak sangat dia kuat berfikir. Tapi respect gak la, bab study dia maintain je. Tak ada la assignment, report tak siap ke. Ramai pula kawan-kawan baik aku nak kahwin. Yang aku tumpang gembira best friend aku time Diploma, Tasha. Tadi baca blog dia. Sekarang ni pun tengah sibuk buat persiapan kahwin dia. Dulu ingat lagi, keluar dating dia pinjam baju aku aleh-aleh kantoi dengan bf dia bila ada picture aku pakai baju sama, Haha Adat la tinggal kat hostel duduk pinjam baju kan..=_=" Sampai juga jodoh dia kahwin dengan Asri. Aku tahu dari dulu lagi Asri tu memang baik. hihi

Picture time Pre-Graduation Part 6 Diploma...^_^/

Minggu ni aku dan Mr Lidiman insyaallah akan attend weeding kawan dia. Sejak couple dengan Mr. Lidiman ni aku rasa banyak benor la pulak aku pergi kenduri orang kahwin dan mostly semua kawan-kawan Lidiman! Iksh3... 1st time keluar dating selepas couple pun pergi kenduri kawan dia kat Rembau. Perghh.. Hoho

<3

Pensil/Surat:  Dah-dah pergi sambung buat proposal la Wanie oiii!

3 comments:

Beruwang said...

bila dah banyak makan nasik minyak orang kena la pulak turn wanie..

bila la agak nya dapat makan beryani pontian ni.

Fnd Rocka said...

Lekaslah kawin, aku nak kasi hadiah lidi.

natasha said...

wahhh,beb terharunya ko letak gambar aku kat blog ko...ko adalah org pertama yg aku akan pos kan kad kawen aku nanti,tunggu nanti ek...hehe...
p/s:muka lidi man ko ada skit mcm asri la,hehe...kebetulan kot..;p