Saturday, December 17, 2011

::Eh?Hai Lemak::


Assalamualaikum....

Perasaan nak menimbang-nimbang berat badan tadi sangat berkoba-koba. Apa taknya, sekarang dah makan nasi 1 kali sehari. Rasa boleh la turun 1 or 2 KG. Walaupun semua seluar jeans ketat bila dipakai. Confident kena la mencanak naik. Baru ada style..-_-" Apa lagi... Naik penimbang, yang munculnya..... Angka yang tak ku sangka! 4KILO NAIK!! Apa nak jadi dengan badan aku ni! Sebab tu la aku rasa perut aku berlemak sangat!
Oleh kerana terlampau happy dengan bacaan penimbang tadi, aku pun singgah kedai beli nasi lemak ayam. Alang-alang dah berlemak tu, tak salah la kan nak menambahkan berat lagi.T_T

P ergi kenduri Yana & Adam. Ambil nasi banyak sangat. Pernah pergi kenduri orang kahwin makan nasi dua pinggan. Nasib la orang tak perasan. T_T

Muka mintak pelempang! Lepas kenduri pergi beli tiket bus di TBS pastu pergi cari kek sebab lapar.
Terima kasih nafsu makan kerana membenarkan lemak bertandang. hukhukhuk

Pensil/Surat: Berjaya juga pujuk Pakcik Ghani datang ambik aku..:P

2 comments:

iQa~ said...

hahaha...tp kite rasa skang mcm ok skitla tatak....dr kurus yg dulu tu...

cume maintain skit lagi je kot..

Wanie-san said...

tula...rmai ckp gitu..diorg ckp dlu kurus sgt..hihi kena maintain jela..:)