Friday, September 17, 2010

::Eh..Dah bis raya ke??::


Assalamualaikum kawan2..
Amcam raya??meriah ka?suram ka?Duka ka?Gempak habis ka??? Saya tahun ni boleh di katakan meriah jugak la... Tapi ada jugak la part2 yang frust...huhu Raya pertama until Raya ke lima sangat2 BUZY..Bukan buzy body ya..huhu

Malas nak citer panjang2...biar gambar saja menceritakan semuanya.... Just nak ringkaskan sikit2 jew...

Raya Pertama: Macam biasa siap2 nak bergediks2 ambik gambo
[Spoilnya: Tak berkonvoi pergi raya rumah sedara mara.. Sebab Ayah Ngah ramai sangat tetamu. Tak boleh tinggal rumah. So, family aku je pergi beraya rumah sedara mara belah mak. Time snap gambar family muke aku masam! Serius tak suka! Tak macam tahun lepas!huhu]

Raya Kedua: Bersiap2 pergi beraya belah ayah plak. Ada kenduri mak cik buat.. Enjoy jugak..
[Spoilnya: Tak snap pic dengan kazen2 belah ayah!uh!]

Raya Ketiga: Beraya di rumah saudara marah belah ayah...
[Spoilnya: Balik kampung belah mak tapi terlupa nak jumpe kawan sekolah yang duduk area kampung mak!Sedih!T__T]

Raya Keempat: Beraya bersama kawan2 sekolah kat rumah lama!!!!
[Spoilnya: Tak sempat nak jumpe semua...masa tak mengizinkan..huhuhu]

Raya Kelima: Family Gathering at SEKAYU WATERFALL!!Best giler2!!! semua family belah mak berkumpul!!
[Spoilnya: Ayam yang nak bakar semuanya buang! Tak boleh makan!Sebab selepas perap dengan rempah2 terlupa nak letak dalam peti ais. Seharian dibiarkan di luar...huhu]

Raya keenam dan seterusnya......TAK RAYA DAH!CUKUP!=____="
maksudnye dah balik Shah Alam la..huhu


Photobucket
Selepas sembahyang raya...muke suci2 agi...especially yang tengah sebelah aku tu..berlagak suci!

Photobucket
Pelok cium mak!hahaha Jangan hairan aku dan mak aku mempunyai perbezaan warna kulit..haha

Photobucket
Tema purple...but cume uolll guyss tgk baju aku tu..blue o purple??huhu Gaduh ngan mak aku sebab beli baju aku juz ada garis2 purple je...haha Muke aku mmg xleh bla betul!xsuke giler!

Photobucket
With kazen2 yang chantek2..hehe

Photobucket
Raya ke dua...bergedik sambil menunggu mak aku bersiap..

Photobucket
Raya ke 4 berrempit bersama kawan2.. Jangan bagi aku moto! Kang tak pasal rempit dengan baju kebaya!! Semua org tegur...

Photobucket
Beraya di rumah adik beradik..Si abg yang bonget dan si adik yang bujur...huhu Nasib diorg layan kitorg datang beraya.. Yela..datang time maghrib..tak malu betul..huhu


Photobucket
Ni plak kat sekayu waterfall!!!
Sangat best!!!

Photobucket
Best dapat mandi kat air yang jatuh2 tu!!huhu


Photobucket
dengan kazen yang pantang tgk kamera!nasib same perangai dengan aku!!huhu

Photobucket
Gedik2!!

Photobucket
Family mak!ada jugak yang xdpt datang sebab kerja dan ada kelas..hehe SO FUN!!

Ingat nak tulis entry dalam loghat terengganu tapi takot semua kacip molek...huhu

Pensil/Surat:Balik Shah Alam awal..so mati kutu duk sorang2..huhu



7 comments:

ismimaizura said...

whoaaa!!seronoknya beraya...............slmt hari raya r wanie..ekeke

iQa~ said...

santeknya tatak kite... i like ok...

syue said...

ahahah.pic raya masem smacam.hoho..
btw, tantek baju n tudung.i like =)

Un Phat Lee said...

fulamak.raya sakan lu nih.gud2.kate setahun sekali en.

hanie said...

sempat la pi beraya kat dua tiga blog sementara nk tunggu blog hang ni load adik ku wanie syg oiii...haha

Nazifa said...

bestnyee!
raya pun sempat agy pegi jalan2 makan angin kat air terjun!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin dear!!!