Friday, September 3, 2010

::Ini la kerja Org tak ada Kerja::


Assalamualaikum....
Harini kelas langsung TAK Ada..Pergi2 kelas pastu lecturer cakap kelas cancel...Baru berkoba2 nak menuntut ilmu walaupun kelas pukul 10.30am tapi aku pergi kul 10.50am...=__=" At least, aku dtg kan?kan?kan?

Petang ni kena merempit lagi pergi Kapar,Klang.. Ingat nak pergi pukul 5pm o 6pm tapi paham2 la Shah Alam ni...Sesak nak mampus! Kalau memang sengaja nak cari pasal.. Try la balik waktu tu... So, pukul 4.30pm dah kena siap semua dan pecut moto.. Esok naik bus balik rumah tercinta!!! Bestnye~~~

Before aku meninggalkan bmi Shah Alam ni.. Aku kena buli dengan rumate aku.. Diorg suruh menyiapkan 1 task... Giler ke ape.. Penat aku... Ni adalah task dari kesinambungan entry bilik bersepah...

Photobucket


Photobucket
Ni la kerja kami ari tu..Tak ada kerja kan?Huhuhu

Ape2 pun... Berhati2 di jala raya ye kawan2 semua...Aku tahu ramai dah habis kuliah harini... Buat yang first time kerja pastu tak boleh balik raya.. Bawak2 bersabar ye...^__^

Pensil/Surat:Doak2 kan semuanya selamat~


7 comments:

Aujinz said...

alololololo...

come come anok daro ning..
muahahhahaha..

Hasnah said...

Selamat hari raya! =)

hans said...

aku dah tinggalkan dah bumi shah alam
hohhohoho

P/S : Nak Buat Kejutan Tapi Tiba - Tiba....Hahaha!

Anonymous said...

wlpn lambat..
jnji dtg,kan??
gmbar cun2!

Anonymous said...

dapat pahala lebih wei tlg edit gambo. ko bukan sll wat pahala pun. HAHA~

iQa~ said...

tatak syg...cantik sume pic tu...
nnt amik pic kite pulak deh..mau cntik2 juga....

btw,selamat hari raya....Maaf tau klau kite ade salah ngn tatak~

Anonymous said...

lawa tudung!