Wednesday, September 29, 2010

::Mood Rutin Setiap Rabu::




Assalamualaikum...
Kalau dah pandai pinjam barang org tu pandai la pulangkan.

Kalau dah pandai sangat menggunakan barang org tu pandaila letak kat tempat asal.

Kalau tak bagi pinjam cakap kedekut. Bila dah bagi bagi bau kentut plak kitorg.

Kalau sound direct kang cakap tak de adab. Tapi ape kitorg nak buat kalau ko da terlampau biadap?

Kalau marah2 sesuka hati kang ada yang terasa hati sampai tak nak kawan.

Dah tu nak suruh aku hepi bila dah penat naik turun naik turun tangga cari hanger dan payung baju n seluar kecik? Aleh2 sampai ke sudah tak jumpe. Eee....Marah tau ni.

Dah penat nak marah so dah tak tahu nak letak tanda seru ke tak.

Pensil/Surat:Keja,Assignment, test dah start menyerang.


4 comments:

Mimie.Candy Cane said...

ehhh...dah marah,mesti letok tanda seru..kalo dok kak mie bace dgn intonasi bersahaja.jadi amarah tu x sampai ke pemahaman kak mie..hehehe

fndrocka said...

ramai pesen camni kat kolej..kalau dah pinjam tali leher..aku sendiri kena amik kat bilik dia kat dlm laci.kalau dia pinjm penyapu aku yg kena mintak balik..naik segan macam aku pulak yg meminjam

@juera said...

jgn marah yang..nt kang cpt tua..sabo je la yer..=)

erine roslan said...

petir je waney...

biar padan muka dia.. HAHAHAHA~