Monday, August 30, 2010

::Rasa Dah Malas Sangat2::


Assalamualaikum...
3hari pergi rumah Pakcik kat Kapar, Klang pastu tak boleh online sebab rumah Pakcik pakai berukband.. Giler lembab! Baik tak payah online.. Nasib ada budak2 boleh gak join diorg main bunga api...masak2...warna2....[Berasa budak lagi!cis!]

3hari menghilangkan diri dari dunia online.. Banyak tengok tv.. Banyak berfikir.. Bukan berfikir nak masak resepi ape ye sebab duk rumah pakcik asyik makan kedai aje.... Sodap! [Habiskan duit pakcik]

Tapi aku asyik fikir aku perlu teruskan ke tak... Kadang2 rasa tak nak tapi kena masih berharap? Perlu ke aku terima semuanya? Org tengok senang la..Tapi kita yang merasai.. Kita dah buat apa yang dia nak tapi kenape dia masih tak berubah.? Kenapa dia buat kite ibarat TUNGGUL? Kita salah kita berubah.. Dia salah? Dia mengaku... Siapa cakap dia tak nak mengaku!! Kalau die tak nak mengaku aku luku2 kepala dia.. Tapi dah mengaku salah kenapa tak nak berubah?

Macam2 benda dah aku pendam.. Sampai tak larat dah.. Sabar2 pun ada had nye.. Terlebih had kelajuan kereta kena saman kan? terlebih had kesabaran?? Lu pikir la sendiri!!![melalut2] Orang laen makin lame kenal lebih memahami satu sama laen... Ni dah dekat 5tahun kenal tapi masih sama....=___="

Dulu2... Time raya.. Dia siap post kad raya uollllss...Siap bagi CD!wa... Sekarang?Nak bagi kad jauh skali la...Nak WISH selamat hari raya pun idak...Wish selamat berpuasa pun idak.. Laen kan??? Bukan raya je... Birthday pun mcm tu.. Dulu time birthday siap tempah pic karikatur u.. bangga kejap.. Letak atas meja semua org tegur....Cakap cantek la..Mahal la...huhu Sekarang... Tak payah mengharap tu semua... Jumpa time birthday kita pun dia tak wish... Nak celebrate tu memang JANGAN harap la ye tuan2 puan2...


Photobucket
Motif kepala lebih besar dari badan!!!


Tapi..aku bukan demand dengan semua tu pun.. TAK KISAH pun dia tak bagi apa2.. At least wish la kan... Tu je... Ni....Emmm...=__="Bukan pasal tu je... Itu hanyalah sebahagian kecil ibarat molekul2 zarah yang terbebas...Banyak lagi... Tapi malas nak ungkit.. [Eh..tadi tu ungkit!??Shut up u wanie!] Mungkin dia tengok aku jenis tak kisah.. So dia buat la apa yang dia suka.. [Berasa muda lagi la tu!] Sekarang memang aku malas nak mengharap.. Orang cakap dalam hubungan tu kena banyak berbincang.. Siapa cakap aku tak berbincang.. Siap duduk face to face wei... Tapi conclusion nye??? Aku jugak kena mengalah..... Aku jugak konon2 kena memahami dia...

So now...Aku kena fikir pasal aku jugak.... 3hari aku hilangkan diri.. Dia pun nak hilangkan diri sama.. Ok fine. Aku tak ada nak msg pujuk ke. Msg merayu ke. It's not ME! Suke hati kau la! Kau nak macam tu... Let's do it...We'll do what u want... Okiesss??? Kita biar je dia buat apa yang dia nak buat.. Mungkin dia fikir hidup ni selama2nya...Aku??? Mestila buat apa yang aku nak.. Nak golek2 ke.. Nak lompat2 ke.. Nak guling2 ke... Semua boleh...^___^ [Tapi kena kuat la!]

KITA HARUS KUAT!!

INI LA BARISAN KITA!YANG IKHLAS BERJUANG...keh keh keh
Merdeka!!

Pensil/Surat: Malas plak nak pergi kelas 10.30am ni...nak Kroghh kroghh kroghh la..



7 comments:

Anonymous said...

panjangnya aalasan taknak pergi kelas

definitely.me said...

huhuhu..
sila sabar.
been through that as well.
sgt sedey.. Huuu~

hans said...

cuba la ko kias2 tgok dkt orang berkenaan
hohohoh

P/S : Kepada Penggemar Telur Ayam! Awas! Hati - Hati Dengan Telur Ayam Palsu!

iera said...

Wanie...adakalanya kita perlu b'sabar. Tp...lme2 pendam kan meletup plk. Wanie fikir lah pe yg t'baek utk diri Wanie....

Nazifa said...

betul ke boleh x msg dia berhari2 nih?

dlm hati mst rindu2an nih...

iQa~ said...

tatak, i will always be wif u... i know how u feel...tk cr tatak....

if die Allah cipta utk kamu, insyaAllah~

Husna Hadzarami said...

5 tahun ye.
me and my ex pun been together for 5 years, end up with nothing pun.
buang masa je.
now i found someone much much better :)

bukan nak provoke wanie ke apa, cuma akak harap wanie dapat buat keputusan dengan baik.

wanie sayang, hayat perkenalan tak menjamin apa apa. jangan bergantung pada sesuatu/seseorang hanya kerana kita dah kenal dia lama k.

sebab akak tak suka istilah 'menunggu sesuatu yang belum pasti milik kita'. ramai kawan2 akak, especially yang bercinta sejak zaman belajar, masih lagi menunggu sekarang. the one who loves u shouldnt let u wait, shouldnt makes u cry, and if he did, he doesnt deserve you..