Sunday, August 15, 2010

::Tak sihat+Penat+Buzy::



Assalamualaikum....
Tak sangka plak effect dari bermandi hujan hari Jumaat ari tu badan boleh jadi panas dalam.. Biasanya aku punya antibodi kuat. Kalau kena hujan, orang lain mesti mandi bagai pas kena hujankan? Aku relax je tak mandi..hoho Tapi ari tu aku mandi selepas kena hujan... Pastu aku ok je...

Semalam keluar dengan En. Pjg n adik2 dia.. Pergi Times Square dengan adik2 die. Adik2 En. Pjg nak beli baju.. Aku tak ada la nak shopping apa2 pun..Juz cukup syarat keluar nak jumpe En. Pjg.. Alang2 dah keluar tu tak ada maknanya TAK shopping.. Aku rembat gak 1 heel wedges. Pastu pergi Elianto rembat eyeshadow.. Bertambah lagi la eyeshadow yang bakal tidak digunakan..Dah la jarang pakai eye shadow tapi pantang nampak eyeshadow color chantek terus rembat..huu [Pembaziran betul!] Before jumpe En. Pjg mau jugak aku bengang!Gaduh gak dia dalam msg sekejap.Nyampah!=_="
Ha!!!Aku terjumpa blogger Enulwanie time kat Times Square..haha Tak sangka aku boleh cam org!Nasib dia kenal aku jugak..Tapi muke dia blur2 coz aku tetibe je tegur die...Org nye rendah je..Tapi cute!:)

Serius!Satu hari semalam aku tak lapar langsung!Dah la aku tak bersahur. Memang kalau tabiat tak boleh makan pagi so berjangkit la tak boleh makan time sahur. Kalau bersahur je sure sepanjang hari perut pedih2.. Kalau tak bersahur boleh je tahan..[makna tak bersahur tu tak makan berat2 juz minum air+makan kurma] Petang semalam berbuka dengan family En. Pjg... Tapi sayang... Mak beliau masak sedap2 tapi tak boleh nak makan. Tetiba aku rasa tak sedap badan. Rasa nak muntah. Tu la aku syak effect mandi hujan hari Jumaat tu ditambah kesejukan kena aircond dalam kereta semalam time on da way nak pergi umah En.Pjg. So, semalam aku memang makan sikit giler. Tu pun paksa makan. Kalau memang tak lapar tapi dipaksa makan memang la aku akan rasa nak muntah.Semalam selepas makan aku muntah. Padahal aku memang mkn sikit. Balik rumah terus tido. Sangat2 tak larat. Bngun kul 12.30am ingat nak makan mee sup kwn aku buat, aleh2 pas makan muntah balik. Ayoooo..today perut aku sangat kosong la..sehari semalam makanan tak melekat dalam perut...T_T sob..sob..sob..

Harini memang tak boleh lagho LANGSUNG!Dengar tu ye..LANGSUNG tak boleh..Banyak report menunggu..Byk test berbaris.. Aku akan merana sampai hari isnin next wik!Hopefully aku boleh tempuh hari2 esok dengan lebih tabah!GAMBATTE KUDASAI WANIE-SAN!!GO GO GO!!!

Pensil/Surat:Buat kerja sambil tak mandi hari ni..sejukkkk.....






8 comments:

ismimaizura said...

wei byk2 kn rest ok..bulan pose jgn bt keje byk2 sgt..take time ye dear..^__^

Cik Bayu said...

wahh...
shopping sakan.

mekaseh tegur sy dulu.
wanie tegur wanie.

jadi la double wanie!

nnt ada ms kita lepak sama2 ye...

hanie said...

tak mandi???
patut lah,,,


ade bau kambenk..



hahaaha

Anonymous said...

haha alasan kau untuk xmandi kan? haha~

hamzah ian said...

haha.. nice bace.. btw hepi ramadhan okeh..

saya_arief said...

:D

test berbaris..
kiri..kanan..kiri kanan...
:P

iera said...

Rehat byk2 Wanie... Jgn pakse diri sgt klu xlarat. Moge2 cpt sembuh ye

Beruwang said...

semoga cepat sembuh..kang tak raya plak..